مدیر کل کمیته امداد استان بوشهرگفت؛

اجرای پویش  "یلدای مهربانی"  برای مساعدت به نیازمندان

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهرگفت: در آستانه شب چله، به همت کمیته امداد استان، پویش یلدای مهربانی به نیت جمع آوری کمک های مردمی برای مساعدت به نیازمندان راه اندازی شده است.
کد خبر: ۱۴۳۵۶۶۴
به گزارش جام جم و به نقل از سایت خبری كميته امداد، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در این خصوص اظهار داشت: در فرهنگ ايرانيان، شب يلدا فرصتي براي همنشيني و مهرباني و تقسيم شادي‌ها است و بر اساس سنت پسنديده ايرانيان در قالب اين پويش، سعي مي‌كنيم تا با رفع نيازمندي خانواده‌هاي بي‌بضاعت فرصت مهرباني و تقسيم شادي را براي آنها مهيا كنيم و در طولاني‌ترين شب سال، لبخند را در چهره‌شان بنشانيم.
 
روشن در ادامه گفت: به منظور کمک به خرید شب یلدای ایتام و نیازمندان تحت حمایت پويش یلدای مهربانی از اواسط آذر ماه شروع شده و تلاش می کنیم كمك‌هاي مردمي را جمع‌آوري كرده و در فرصت باقيمانده تحويل ايتام و نيازمندان دهيم.
 
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: همه هم استانی ها و خیران نیک اندیش فرصت دارند در این 10 روز باقیمانده کمک های نقدی خود را از طریق شماره كارت 3706037997950030  به نام وجوهات اماني كميته امداد استان بوشهر از طریق همه درگاه های بانکی پرداخت و همچنین از طریق اپلکیشن بله در پويش یلدای مهربانی مشاركت كنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها